Пет реклами, които трябва да видите

Има редица изключителни реклами. Ще споделя пет реклами, които харесвам.  Това са реклами, които трябва да видите, ако имате интерес към рекламирането или, които вече сте видели, ако работите като рекламист.

Бащи по слипове

Великолепна работа на Saatchi&Saatchi (Буенос Айрес), която заслужено им спечели злато през 2012 на Кан Лайънс. Това, което ми харесва е не само как прозрението („инсайтът“) е използвано, за да се създаде много забавна реклама, но и това, че сектор, характеризиращ се с по-сухи и технически реклами е атакуван от съвсем друг ъгъл. Смело решение на BGH, които рекламират климатиците си и отлично изпълнение на екипа на Сачи енд Сачи.

Сестрите Барнс

Отлична реклама на BBDO (Ню Йорк). Вижда се как една добра реклама може да е максимално изчистена визуално и да има много силен ефект. Също така рекламата ми е интересна, като подход на Guinness. Подозирам ги, че вече намигат на женския пазар. Интересно развитие, ако се сетим как DESchatz преди 7-8 години с рекламата „Share one with a friend“ намаза ските на Гинес, що се касае женската аудитория, а и рекламите на Гинес типично са „мачо манталитет“.

Истинската красота

Брилянтна! Много силен инсайт и страхотно изпълнение на Ogilvy & Mather. Покойният вече Дейвид Огилви винаги е будил огромно уважение у мен и мисля, че това, което е направила агенцията му 14 години след смъртта му с тази реклама показва, че духът му е жив в тази фирма. Dove влезна в моето съзнание точно с тази реклама и макар, че съм мъж и честно казано не ме „грее особено колко съм убав“, си купувам техните сапуни с едно „Браво, Огилви!“ на ум.

Благодаря ти, мамо.

Е, това е реклама на прах за пране. Реклами стил „Леля Мария“ дълго време бяха нормата. Това, което правят Wieden+Kennedy за P&G с поредицата олимпийски реклами „Благодаря ти, мамо!“ за мен е много хубав пример за препозициониране и част от една по-нова вълна на реклами фокусиращи към благодарност към майките (пример) или бащите (пример, пример). Като изпълнение Wieden+Kennedy заслужават 6+. Силно емоционално обвързване.

Разтунинговаме ти колата

German engineering in da Haus. Ja. Добра закачка с популярното шоу по MTV “Туниговай ми колата“. Серията от реклами на Crispin Porter & Bogusky (САЩ) искрено ме забавлява с това как черпят с пълни шепи от поп културата и културни стереотипи.

Има множества отлични образци на работа на рекламни агенции навсякъде по-света, като дори и да не спечелят награди на Кан Лайънс успяват да правят много добри реклами с доста малки бюджети.

Поздрави,

Марин